Publiciteit in Iquique

Onze aankomst in Iquique is niet onopgemerkt gebleven. De lokale pers was erbij….

Bekijk het filmpje van Iquique TV.

Artikel in de lokale krant:

Dit bericht werd geplaatst in Region 1: Tarapaca. Bookmark de permalink .

4 reacties op Publiciteit in Iquique

  1. wim zegt:

    Hoi Jeannette en Arlen,

    Jullie zien er nog goed uit, ondanks alle ontberingen van de afgelopen tijd. Veel succes met het vervolg (ik hoop vanaf nu met hogere temperaturen).

    gr. Wim

  2. Jos Vermeulen zegt:

    Hoi Jeannette en Arlen,

    Indrukwekkend allemaal hoor! Wij hebben er niet veel van verstaan, maar vinden het knap dat jullie dit avontuur zo voor de Chileense televisie onder woorden kunnen brengen.
    We blijven jullie (op afstand) volgen. Heel veel succes verder!

    Groeten van Annelies en Jos

  3. Renee van Limborgh zegt:

    Wauw! Wat jullie aan het doen zijn is echt tof, zowel voor de natuur, de publieke opinie als voor jullie zelf. Ik ben via Erma gewezen op deze onderneming, zelf een hartstochtelijk wandelaar (voor mij was Santiago de C. ook niet ver genoeg). Maar dit gaat even een behoorlijk aantal tandjes verder…Aan de ene kant ben ik jaloers, aan de andere kant lijkt het gekkenwerk;-)
    Ik zal eerlijk zijn, het eerste overheerst… Geniet en succes, ik zal nog vaak van me laten horen.

    Groet van Renée uit Breda.

    • Marijke Croonen zegt:

      Ik verstond er geen bal van maar ik vond het super dat jullie zo in de belangstelling staan. Je komt niet iedere dag op tv.

      Marijke

Geef een reactie

